هدیه بهشتی من

آغاز ده هفتگی

1394/9/12 16:10
نویسنده : مامان سودی
168 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم شروع ده هفتگیت مبارکniniweblog.com

این روزا خیلی خسته شدم و از طرفی دلتنگ پدر بزرگ و مادربزرگت شدم و خیلی گریه کردم و غصه خوردم.خیلی نگران سلامتت هستم.به شش ماهه کربلا سپردمت و نگاه پر برگت امام رضا که سالم و سلامت بیایی تو بغلمون

دو هفته دیگه سونوگرافی NT دارم.نمیدونی که دل تو دلم نیست که زودتر برم تا صدای قلبتو بشنوم .روضه های خونه مامان پروین خیلی شلوغ شده بود.به برکت حضور شما بود نوگلم.تا حالا سابقه نداشت اینجوری باشه.الهی شکر که پسر امام حسین اینجوری پاقدمش خیره .ان شاالله سلامت و قدم خیر هم بیایی تو بغلمniniweblog.com

من امسال خیلی تو روضه تحرک نداشتم و نگران شما بودم و پذیرایی کمتر میکردم و زود خسته میشدم.بنظرم خیلی از خانمهای کنجکاو و همیشه در صحنه حاضرniniweblog.comفهمیدن باردارمniniweblog.com

چشم بد ازت دور باشه نوگلم.به خدا و قرآنی که برای سلامتیت ختم میکنم و چهارده معصوم سپردمت.

                 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان زهرا
14 آذر 94 10:02
سلام عزیزم انشالله که جواب NT هم عالیه و خوشحالت می کنه منم سی ام سونوی ان تی دارم برات دعا می کنم توام منو دعا کن خانومی
مامان سودی
پاسخ
خدا نازدونت رو به سلامت بده بغلت عزیزم.ممنون .منم دعاگوت هستم
مرضیه
15 آذر 94 8:06
انشا.. سال دیگه با یه نی نی صحیح و سالم و ناز میری روضه
مامان سودی
پاسخ
ان شاالله گلم.ممنونم
فاطمه مامان
18 آذر 94 17:58
ایشالا بسلامتی ... من پا به ماه رو هم دعا کن عزیز...