هدیه بهشتی من

یلدات مبارک عزیزم

1394/9/30 10:16
نویسنده : مامان سودی
280 بازدید
اشتراک گذاری

نوگلم،عزیزم،بهارم..... یلدات مبارک

سلام به قشنگترینم سلام به عزیزترینم niniweblog.comخوبی مامانی؟عشقم کلی حرف دارم برات بزنمniniweblog.com

این چند وقته مامانی نتونست بیاد و برات بنویسه.یکمی حال جسمیش خوب نبود و دندون درد و معده درد داشتم و یکمی هم حال روحیم خوب نبود اما به برکت حضور شما الان خوبه خوبمniniweblog.com

دیروز رفتیم و سونوگرافی NT NB شما رو انجام دادیم.babyophand.gif

با بابایی ساعت 7 صبح راه افتادیم و تا رسیدیم و آدرسو پیدا کردیم 9.30 گذشته بود .جای پارک نبود و بابایی پایین تو ماشین موندniniweblog.com و من و شما با هم رفتیم و پذیرش شدیم تا دکتر بیاد و نوبتمون بشه

من رفتم پیش بابایی تو ماشین و بابایی مارو برد تا یه چیز شیرین بده بخوریم و نی نی گولومون تو سونوگرافی راحت دست و پاشو باز کنه و دکتر سلامتشو چک بکنه.niniweblog.com..خلاصه یه شیرموز بستنی عالی خوردیم و البته من زیاد نتونستم بخورم چون شیرینی زیاد اذیتم میکنه و دلم شوری و ترشی میخواد فقطniniweblog.com

با بابایی رفتیم تو سالن و منتظر شدیم تا نوبتمون بشه که تا 11.30 طول کشید و بالاخره نوبت من شد

رفتم داخل و آقای دکتر فاضل پور دستگاهو گذاشت روی شکم مامانی تا شما رو ببینیم.یه مانیتور هم جلوی من بود که میتونستم قشنگ ببینمت.مامان فدای تو بشه خوشگلم وقتی دیدمت دلم قنج میرفت برات.به دکتر گفتم صدای قلبتو میخوام بشنوم و دکتر هم  صدارو تو اتاق پخش کرد و دلم بیشتر از قبل برات پر کشید و صلوات میفرستادم برای سلامتیت.ضربان قلبت 176 تا در هر دقیقه بود و منظم .من نگران شدم که زیاد نباشه اما دکتر گفت خیلی هم عالیه و بچه سالمه..خدارو هزاربار شکر.

سن بارداری من هم یکم بیشتر شد که الان 12 هفته و سه روز هستم و یه هفته از تاریخ قبلی جلوتر شدی عزیز قدبلند مامانیniniweblog.com

عشقم دکتر گفت شاید پسر باشی اما مطمین نگفت چون گفت معلوم نیست چیزی که دیده درست بوده باشه.دخمل گلی یا پسملی برا مامانی فرق نداره فقط سلامت بیا تو بغل ما.16.gif

بعدش هم رفتیم برای آزمایش خون که جوابش شنبه اماده میشه.ان شاالله اونم جوابش خیر باشه .برامون دعا کن عزیزم .میبوسمت عزیز دلم

به امام حسین و امام رضام سپردمت مادر

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان زهرا
1 دی 94 11:02
سلام عزیزم خیلی نگرانت شدم هر روز سر می زدم ببینم مطلبی گذاشتی یا نه اما دعات کردم که حالت خوب باشه و خدارو شکر که خوبی خدا حفظ کنه کوچولوی نازت رو عزیزم خیلی مراقب خودت باش خانمی انشالله به زودی می فهمیم که ای نی نی های بهشتی دخملن یا پسر هر چی هستند فقط خدا نگهدارشون باشه
مامان سودی
پاسخ
سلام به روی ماهت.ممنونم که به فکر ما بودی عزیزم.
بابا سعید
3 دی 94 22:27
فدای نی نی جونیو مامان جونش بشم که این همه با هم گرم گرفتن، الهی فداتون بشم که اینقد ناازین
مامان سودی
پاسخ
ممنون باباجون مهربونش
مامان زهرا
20 دی 94 13:37
سلام خانمی کجاهایی چرا آپ نمی کنی عزیزم؟
فاطمه مامان
27 دی 94 18:38
سلام عزیزم ایشالا یه نی نی ناز و سالم بغل کنی خیلی مراقب خودت باش