هدیه بهشتی من

آغاز نه هفتگی

1394/9/5 8:38
نویسنده : مامان سودی
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نوگلم .خوبی؟نه هفتگیت مبارک نازدونه منniniweblog.com

عشق مامانی شنبه باید برم آزمایش خون بدم و از 25 آذر به بعد آزمایشای غربالگری اول رو دارم.به به چه اتفاقات خوبی...تا حالا این همه از رفتن به آزمایشگاه و دکتر خوشحال نبودم

کم کم هم سرکار میرم...با باباسعیدت میریم سر ساختمون و من بالا نمیرم و فقط میرم خودی نشون میدمniniweblog.com

از حال مامان بخوای بدونی که یکم هنوز بی اشتهام اما شکر خدا حالت تهوع ندارم و دلم لک زده واسه دستپخت مامان جون مشهدیه گلتniniweblog.com..وای دلم پلومرغ میخوااااااااااااااااااااااااااد niniweblog.com

امروز صبح که بیدار شدم دیدم باباییت ظرفارو شسته و آشغالارو برده بیرونniniweblog.comوآشپزخونه رو تمیز کردهniniweblog.com

آفرین به بابایی که هوامونو داره ...براش دعا کن عشقم تا تو کاراش موفق باشه niniweblog.com

مواظبتم مامانی،مواظب مامانی باش...niniweblog.com

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهرا
5 آذر 94 14:08
سلاااام به به بسلامتی انشالله نه ماهگیت عزیزم من مشهد ساکنم و اینجا غریب هستم دعاگوی تو و نی نی نازتم توام منو و نی نی مو دعاکن گلم بوووس
مامان سودی
پاسخ
التماس دعا عزیزمخدا نی نی گلتون رو ساله بده تو بغلتون