هدیه بهشتی من

پست ویژه

1394/9/3 12:09
نویسنده : مامان سودی
187 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز دوباره اومدم پیشتمحبت..آخه الانی خاله سارا عکس خریدایی که با مامان جونی تو قشم کردنو برام فرستادو منم کلی خوشحال شدمبغل

البته با سفارشات من که تا جنسیتش مشخص نشده چیزی نخرین طفلکیا اصن خرید نکردن خندونکاما خوب تو فروشگاه های سیسمونی گشتن و جنسها و کیفیتای مختلفو بررسی کردن تا به وقتش بریم با هم خرید کنیم

فدای هردوتاشون بشم...ان شاالله خدا بهشون سلامتی و دل خوش بده و هرچی از خدا میخوان براشون فراهم بشهبوس

دوتای اول هدیه های شماست و دوتای بعدی هم واسه مامانیه .چون شما که اومدی تو دلم دیگه دلم بزرگ میشه و لباسای جدید باید بپوشمزیبا

پسندها (1)

نظرات (3)

بابا سعید
3 آذر 94 13:07
زاک جان عزیزم خوشحالم که هستی، اصن نمیدونی پدر شدن چه حسه خوبی داره که، ایشالا سالم باشی همیشه فدای مامان جونیه مهربونتم بشم که مراقبته
مامان سودی
پاسخ
ممنون بابایی جونم
خاله سارا
3 آذر 94 16:45
قربون عزیز خاله بشم انشالله سالم و سرحال میاد پیشمون مامانی زیاد غذا بخور نی نی خوشگله گشنه نمونه مواظب خودتون باشین با بابایی سه تایی بیاین پیش ما کلی بریم خرید کنیم و بگردیم
مامان سودی
پاسخ
فدات بشم خواهری جونممرسی از مهربونیات.ان شاالله جبران کنم برای نی نی خوشگل خودت
مامان زهرا
4 آذر 94 13:58
مبارررکه مبارک انشالله بسلامتی نی نی بیاد و اینارو استفاده کنه
مامان سودی
پاسخ
ممنون مامان زهرای گلبوس واسه خودت و نی نی توراهیت